חייגו עכשיו:
04-8491665

רדיאטור

האם גם אתה נתקלת בבעיה ברדיאטור של הרכב שלך? האם גם אתה מתקשה לפתור את הפגמים בנמצאים ברדיאטור שברשותך? במידה וכן, גם אתה יכול להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מומחה ומיומן כמתקין רדיאטורים. עבודה זו דורשת היכרות מעמיקה עם מנגנוני כלי הרכב, בקיעות רבה במפרט הטכני ובספרות הטכנית של כלי הרכב שברשותך, הבנה מקיפה לגבי המכניקה של הרכב, וותק ארוך הכולל ניסיונות רבים של התקנת רדיאטורים ברכבים. במידה וגם אתה מעוניין בהתקנה של רדיאטור חדש או רדיאטור מחודש לאחר תיקונים, אתה מוזמן לפנות למתקין רדיאטורים מקצועי, אשר יוכל לעשות זאת באופן איכותי ומהיר.

 

מהו הרדיאטור וכיצד הוא פועל?

 

זהו התקן מכני שמטרתו הינה קבלה או שאיבה של חום מהסביבה, או לחילופין פיזור והעברה יעילה ומהירה של החום לסביבה. כלומר, הרדיאטור יכול לפעול כ"שואב" אוויר חם, או כמפיץ אוויר חם. ברדיאטור אשר מפזר חום לסביבה, ישנה צנרת פנימית בה זורם נוזל חם, אשר מעביר את החום לסביבה דרך שטח הפנים הגדול, אל האוויר. הרדיאטור הינו רכיב פאסיבי, מאחר שזרימת הנוזל דרכו נעשית באמצעות משאבה חיצונית.

                   

לעומת זאת, רדיאטורים במכוניות ובאופנועים נמצאים למטרת הורדת הטמפרטורה והקלה על החום הנוצר בעקבות עבודתו של המנוע. על מנת לשמור על תקינות המנוע, יש לשמור עליו בטמפרטורת החדר, ולכן הרדיאטור לרוב ממוקם היכן שמשב הרוח שנוצר מהנסיעה פוגע, כך שהוא מסייע לפעולת הרדיאטור, ומפיג את החום. כמו כן, ליד הרדיאטור יש מאוורר אשר מגביר ומסייע לפעולת הצינון של הרדיאטור. הרדיאטור יכול להיפגע ממספר סיבות, אם מפגיעה ממוקדת, ואם מהתיישנות החומר, למשל. לעיתים ניתן לתקן את הרדיאטור, ולעיתים יש צורך להחליפו כליל. על מנת לקבל החלטה, יש להתייעץ באיש מקצוע מיומן כמו מתקין רדיאטורים, אשר יכול לספק לכם ייעוץ אמין וטוב.

 

מדוע כדאי לפנות אל מתקין רדיאטורים?

 

מתקין רדיאטורים מכיר היטב את העבודה הכרוכה בכך, והוא יכול לבצע אותה באופן מהיר וללא טעויות רבות. לא מומלץ להחליף או להתקין רדיאטור באופן עצמאי, שכן פעולה זו דורשת מיומנות רבה והיכרות מעמיקה עם כלי הרכב ועם המכניקה על פיה הם פועלים. כמו כן, מתקין רדיאטורים לרוב מחזיק בניסיון עשיר בתחום, הכולל התקנות רבות לכל מיני סוגים של רכבים, מכל מיני חברות ובכל מיני דגמים. עבור איש מקצוע כמוהו, התקנה נוספת של רדיאטורים הינה פשוטה והיא יכולה להיעשות באופן יעיל ביותר וללא כל הפרעות בדרך, שעלולות להביא להשלכות מזיקות. התקנה של רדיאטורים הינה תהליך מורכב ביותר, וידיים לא מיומנות עלולות לטעות ולהסב נזקים מיותרים לרכב. לכן, כדאי ואף רצוי מאוד לפנות אל איש מקצוע. בזכות הוותק שברשותו, היכרותו עם הספרות הטכנית המקצועית, ובאמצעות היכרותו עם עולם המכניקה של המכוניות- מתקין רדיאטורים יכול לסייע לך ביתר קלות, ובאופן אמין ובטוח.

כל הזכויות שמורות לדרעי מזגנים בע
ת.ד 5-קרית מוצקין | 04-8491665 | 04-8491440