חייגו עכשיו:
04-8491665

אגזוזים

מתקין אגזוזים

 

האם גם אתם זקוקים לאגזוז חדש, אך לא בטוחים כיצד להרכיב אותו ברכב שנמצא ברשותכם? האם גם אתם כבר ביקשתם לתקן את האגזוז הישן שלכם וכעת אתם מחפשים מישהו שיוכל להרכיב לכם אותו? במידה וכן, גם אתם זקוקים למתקין אגזוזים מקצועי. מתקין אגזוזים יכול לבצע את העבודה במיומנות ובמהירות, ותוך כדי כך לשמור על איכות ביצוע גבוהה ביותר. שיפוץ האגזוז הינו תהליך מורכב וארוך, אשר דורש היכרות עמוקה עם מנגנון כלי הרכב, כמו גם ניסיון בהתעסקות עם חלקי רכבים והבנה למודת ניסיון של המכניקה של הרכב ושל החומרים ממנו מרכיביו עשויים. לכן, יש צורך במתקין אגזוזים לרכב, אשר יהיה איש מקצוע מומחה ומיומן, שיוכל לבצע את עבודה זו בקלות ובאיכות גבוהה.

 

מהו האגזוז ברכב דו גלגלי?

 

אגזוז באופנועים וקטנועים, או כפי שהוא מכונה בעגה המקצועית – אגזוז לחץ, הוא מפלט אשר נמצא בכלי רכב הפועלים על מחזור של שתי פעימות בלבד. אגזוז זה מכונה "אגזוז לחץ", משום שבעת תהליך החזרת הגזים נוצר לחץ רב. תפקיד האגזוז הוא להחזיר חלק מגזי הפליטה לכיוון המנוע, כך שנוצרת פעולת דחיסה של תערובת הדלק לפני שהיא מתפוצצת, אשר מחליפה ומפצה את היעדרם של שסתומים במנוע הלחץ. אגזוז זה נמצא בקטנועים קטנים, והוא נועד על מנת לאפשר להגיע להספק גבוה, יחסית למנועים אלו. כמו כל רכיב של כלי הרכב, גם האגזוז יכול להתיישן ולהפסיק לתפקד כראוי. במקרה זה, יש צורך בתיקון או אף בהחלפה כוללת של האגזוז, אשר מצריכה איש מקצוע בקיע כמתקין אגזוזים, אשר מכיר את התחום. לצורך כך, יש חשיבות רבה לפנייה למתקין אגזוזים, אשר יכול להחליף את האגזוז ולהתקין חדש, או לשפץ ולתקן את הפגימות שבו.

 

אגזוז במכוניות, או בשמו המקורי "דוד פתוח"

                    

הדוד הפתוח במכוניות לעיתים קרובות מכונה אגזוז, אם כי אין מדובר באותו אגזוז לחץ השייך לרכב דו גלגלי. דוד פתוח במכונית הוא למעשה חלק ממערכת הפליטה והוא בעצם מתפקד כדוד ללא מחיצות. מטרתו של הדוד הפתוח היא לסייע בצמצום צריכת הדלק, על ידי כך שהוא עוזר להפחית את הלחץ החוזר, וכן לסייע למנוע להוציא את הגזים השרופים.

 

מדוע יש להיעזר במתקין אגזוזים?

 

מתקין אגזוזים הינו איש מקצוע מיומן, אשר מכיר את כלי הרכב על בוריין, והוא בקיע במורכבות המנגנונים ובהתנהגות המנוע והחומרים מהם עשויים האלמנטים השונים בכלי הרכב. התקנת אגזוז, כמו גם החלפתו או שיפוצו של האגזוז, הוא תהליך אשר דורש עין מקצועית ויד מיומנת וזריזה. ללא התייעצות עם איש מקצוע, אשר מכיר היטב את התחום, יהיה לכם קשה לקבוע כיצד לטפל ברכב שברשותכם. לכן, טוב תעשו אם תפנו אל מתקין אגוזים ותיעזרו בשירותיו. המומחיות, הוותק, והבקיעות בספרות הטכנית עושים את שלהם.

 

 

כל הזכויות שמורות לדרעי מזגנים בע
ת.ד 5-קרית מוצקין | 04-8491665 | 04-8491440